Huvikseni ajattelin kertoa, minkälaisia haasteita otin vastaan NaNoa kirjoittaessani. Näitä on kaiveltu pääasiassa NaNon foorumilta ja luultavasti Risingshadow'sta, sekä tietysti keksitty itse (jeah, haastan itseni). Järjestys satunnainen.

Write a scene entirely dedicated to the cooking of an egg.

Include the following piece of dialogue somewhere: "Today... I have decided to become an omelette. I'll be in the kitchen if anyone needs me."

"I'll die if I stop. Stop talking to me!"

Battery-terminaattori nimeltä Hoju

"I'm not a dwarf and actually I'm tallest in my class."

Have a character that pertains nothing to the story but is hanging around because the quest looks cool.
+Bonus if he's doing a documentary on it
+++Bonus if he can't pronounce your MC's name

The Traveling Shovel of Death (TM)

Mummo, joka unohti kielensä

Lyhtypylvään varastaminen

Sateenvarjoja ympäriinsä kanniskeleva henkilö


Olen aivan varma, että näitä on enemmänkin. Mutta ei se haittaa. Kohta minun varmaan pitää oikeasti alkaa viitata Hamnetiin sen nimellä ja unohtaa sana NaNo sen kohdalla, koska kohta se ei enää ole The NaNo. Vaikeaa.